Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2023 19:30 - ...нема, такъв...жив човек,
Автор: notfun Категория: Тя и той   
Прочетен: 1300 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


   ни, на Земле, ни..в Бункере...ни, в КремЪле..   
...подумайте снова, и очень трезО, кольхозники)

 всеки ден, ви  давам, най добрите..репери...+++
/ останалото, е , ваша  Забота )


image






Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. notfun - ...преди да започна , да пиша, тук..
03.05.2023 19:57
си ,мислех, че Интернет, е място,за търсене,
поЗнание, нови идеии, полезно хоби.и Личностн развитие..
разб се..

оказа се,че ,не срещам,нищо подобно..от 10г, та,с тава и по-тъмно...розАво..
тук, драскат денощно,някакви..мижитурки, които..се борят, за 2та лева..
и, малко..гимнастика на Език@

и, другата, Група - наричам ги 'Сираците', които..вечно..
търсят, някой, да ги хареса, да ги 'прегърне'', и да ги
утеши, или..''разбере'' ) пълен , емоционален..крахх..

не виждам смисъл, от такива емоционални, показни..лиготии..
затова, и пиша, предимно критично...
освен това, пиша..критично.с цел..да ви ''изведа', от ''съня''..
от ,това, Махало на Хмастера @
или, Пътят за...никъдее..

кой, разбрал, разбрал..
ще продължаааа..така ))) мисля, че, е полезно..

споко, нишо лично..както каза,и другата дежурна, леля..
мирка,на леля..мартаа, де се казвала..Дора...
басси.и
шизофренната деска.т градина )

при, Троловъдните ''политАнал. Лизатори..е още,
по-дълбока, Духовната деградация..и примитивна, поляризация..

....живеем, в трудни Времена ,даа...
това, се нарича Духовна Еволюция..
Време, да се отсее, Гумното..от Зърното..

всеки, сам се..бори/ със себе си )
лека вечер..
цитирай
2. dobrodan - Срещал съм фотографии на поне 12 двойника на Путин.
03.05.2023 20:38
Почти нямат общо с истинския от снимката.
Ако някой мисли, че това е нормално, значи самият той е ненормален.
цитирай
3. notfun - ...краси, добре, че , поне един..
03.05.2023 20:55
ме разбира, адекватно..
инак, ще ме обявят, просто,за поредната
лудичка/ конспираторка..

НЕ, НЯМА, НИЩО, НОРМАЛНО, в Русия, и Кремъл.
простоо, русският народ, е подложен на яки, психолог.манипулации..
а, като, 'сложим' там и Водката, наркотици и, Църквата...
положението,се
очертава, катастрофално...
и аз, не съм, никаъв трол, или полит.манипулатор
точноо, напротив..

Играта, е така..жестока, и коварна..та, нормален човек
не би..и,повярвал, знам го.но, аз съм свикнаала.)

както, каза и професор Иво, жалко, е но, не
може да се водят, сложни разговори, с зпрости..хора.
извинете ме..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: notfun
Категория: Тя и той
Прочетен: 1920315
Постинги: 1437
Коментари: 8951
Гласове: 1597
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031