Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2019 08:43 - Екзистенциално
Автор: yavorkostov Категория: Изкуство   
Прочетен: 301 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Всяка секунда превръща се в минало, 
стари надежди внезапно умират, 
и цветята увяхват, и птиците млъкват 
когато сърцето спре да пулсира.

Дните минават, изчезват в очакване,
вечността при вратата е, чува се щракване.
И поезия няма и пролетта зима е станала,
песента днес звучи като надгробно оплакване.

Докога ще съм част от тази абсурдна картина?
Душата – кръвясала рана, не драскотина,
въздиша зад железни решетки на стари затвори - 
няма ли начин смъртта без мен да отмине?

Зная, че мечти и надежди с метла съм замитал.
В своите пътища сам, като сирак съм се скитал.
Отчаян и сляп ръце съм протягал за изход,
но грехът ме е спирал и сърцето на възел е сплитал.

Това ли е краят? Сякаш няма причина да дишам,
обречен, присъда ме чака - къде да подпиша…
Но не ми се предава, с последен дъх ще извикам - 
Боже, приеми ме, толкова слаб съм, а Ти Си Всевишен.

Всяка секунда превръща се в минало, 
стари надежди безвъзвратно умират 
и цветята увяхват, и птиците млъкват, 
но сърцето сега за Тебе пулсира.




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: yavorkostov
Категория: Други
Прочетен: 273174
Постинги: 168
Коментари: 161
Гласове: 295
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930